Monday, 15 August 2011
sedeyy maaa...
arini aku pegi cari baju raya....wlupn berat ati sbb kewangan agak ketat, tp aku nk jgk..br la semangat nk beraya...x best r pki bju thn lps....huhuhu...baju akhirnya da jmpe, wlupn bawah RM100 tp cun seyh....tudung? pusing punyer pusing akhirnye jmpe 1 kedai....shawl sume cun....ada satin, pashmina..polkadot satin....tp malangnyer color byk abes...so tnguuu stok br..jumaat ni br dak tu kata ada.....sedeyyyy..huhuhuhuhu...seb bek Kmart ni ok...byk pilihn bju2 psg..ada tmpt tmpahan jahit jgk....murah tut....hurm so raya haji nnt, kain2 psg yg aku smpn lama tu, akn ku jd kn baju.sng aku.... (*v*)....hihihihi.
dlm2 seronok tuu, blk rmh bbuke pose dgn hubby....pastu ttba die bncg psl kewangn kami lg...adoiyaiii....sifat perfection die + critic betol2 mengundang ketegangan kami....aku stress sgt. Da la aku ni bkn penyabo sgt....kpala otak sempoi je...biasa la life.ada surut psg...ada mcm2 silap..benda kecik dibesar2kn....relax r... benda leh setel baik2...kdg2 aku selalu pk....aku ke yg slh? tp spnjg idup aku brgaul dgn family n kgkwn len, xpnhh ada mslh cmni...xde mscommunication pon.....stressssssss aku.....halloooo, kje n rmh are two different thing hokey!!!!.... sori r uolls, bkn nk cerita psl rmhtangga, tp nk luahkn ajer.....abeh nk luahkn kt sape lg? aku kn xde kwn kt cni....cian kn? isk isk isk.....luh kt simba, hurm...die tdow cm biasa....xde perasaann tol la si bulu comeii nih.....gerammmm..gomoi br taw
si montel yg bz body...haha
Sunday, 14 August 2011
cara2 pki shawl style hana tajima.... (n_n)
aaa....kn aku ada cite kn sblm ni, inspirasi aku tu dlm berfesyen...muahahahahha, ni aku nk share dgn uoollss taww....cara2 nk cun melecun malatops GABOOMMM! raya nih...hihihihi....ada x korg view website aku bg tuh? cntik kn?? shawl n tudung2 die....klu uoollss kata x cantik, mmg gamak aww.....hampeh. hokeh cer tgk video2 aku da upload ni. hope korg leh cun cam haku nnt. (ayat perasan gler!) kah3....eh harusslaahhh kn
simple tp cun kn? wok le sesangat..i loikee!!
cepat n kemas jerr....tp tettappp stylish (speaking lak)
modalnyer, shawl n pin....simple present tense! haha
o ni klu shawl pnjg cket...tp aku da try sume nih,
mnjadi doh....anda,begitu juga (iklan cket)
simple tp cun kn? wok le sesangat..i loikee!!
cepat n kemas jerr....tp tettappp stylish (speaking lak)
modalnyer, shawl n pin....simple present tense! haha
o ni klu shawl pnjg cket...tp aku da try sume nih,
mnjadi doh....anda,begitu juga (iklan cket)
cer uolls try gak tutorial besh nih..... "kerana anda begitu berharga" (n_n) lalallalala.....
raya..raya...raya.... (n_n)
hi uoollss!!! sedar x sedar da hari ke 14 kte brpose....lg 2 minggu kte nk sambut aidilitri kn? cmne preparation? baju raya, koi raya,kasut raya rambut raya?hahhahaha......aku penin2....xde wat preparation pape pon lg....tp dlm otak da trbyg fesyen tudung aper nk pki.... hihihihihi....korg knl x Hana Tajima....? pengasas Maysaa London..dgn style hijab yg kelllassss gtu....femes die nih...rmi gurl2 cm i ni, knl die....jadi inspirasi muslimah utk esyen brtudung.... sooo i pon nk tiru style die lahhh..hokeyyyy x????? aku ada tnye hubby kn, respon die yg sangat x brsemangt....eeee keji tawwwww!!! wat ever lorrr...yg pasti n konifden glerr nih..smangt raya hana tajima beb!!! haahhaha...klu bg uolls yg lom knl sape die meh tgk pic nih....menarikss kn???? i likkeeeee ssgt!!!!

klu uolls brminat kn, uolls bole tgk kt FB - sugarscarf, or klik cni ajer http://www.sugarscarfbyriqa.com/
cantik2..quality punyer fabrik die...i sukeee glerr!
apa lg kn...raya ni jom kte jd lg stylo cun cam hana tajima....ahaks
(n_n) lalalalla
Assalamualaikum....coba2 nk berblog..hehe
Salam..buat uoolls yg x sengaja singgah kt page nih.....ni la 1st time aku coba2 menulis....nk mengisi msa yg x taw nk abeskn cmne..punyer la byk msa x trkira. Maklumla sejak ber title "surirumah sepenuh msa" nih buat aku rsa mcm da tua ssgt....biasa dlu2 title ni aku tulis kt borang2 msa belaja....pkerjaan ibu..bapa... haish, skrg? x sangka itu title aku.....yela kn, life ni xle nk predict....impian utk jd wanita bkerjaya....da jadi pn engineer, tp sparuh jln jer....pas kawen, ikut hubby pindah ke tangkak, johor....xde peluang tu....n hubby pn kata, xyah kje... Pearghhhhhh!!!! uoollss!! kalah kera kna belacan aku dduk rmh....menggelepar.....nk kua jnjln...xde yg menariks... mklumlaa, sblm ni kua rmh, jumpe OU jumpe ikea....hehehe...klu org dgr, kutuk aku bertong2...brlagak la minah nii....tp uoollssss, aku bkn blagak, just nk share feeling aku skrg je....aku ni suke bbeno brkwn...mmg rmi kwn, tp sume jauh2 nun....FB jela yg aku dok ngdap. 2 pn da buhsan2...adoiyaiii...
kt cni aku xde kwn....huk3,hubby lak asik kje kje kje....cian aku kn?kn?kn? huhuhu x happening tol....sooooo tinggl sape je yg tman aku ni....? jeng3 sape g....my poyoz SIMBA.....my cat. comei x pic die?hihihihik (*V*)
kt cni aku xde kwn....huk3,hubby lak asik kje kje kje....cian aku kn?kn?kn? huhuhu x happening tol....sooooo tinggl sape je yg tman aku ni....? jeng3 sape g....my poyoz SIMBA.....my cat. comei x pic die?hihihihik (*V*)
Subscribe to:
Posts (Atom)



