Sunday 14 August 2011

cara2 pki shawl style hana tajima.... (n_n)

aaa....kn aku ada cite kn sblm ni, inspirasi aku tu dlm berfesyen...muahahahahha, ni aku nk share dgn uoollss taww....cara2 nk cun melecun malatops GABOOMMM! raya nih...hihihihi....ada x korg view website aku bg tuh? cntik kn?? shawl n tudung2 die....klu uoollss kata x cantik, mmg gamak aww.....hampeh. hokeh cer tgk video2 aku da upload ni. hope korg leh cun cam haku nnt. (ayat perasan gler!) kah3....eh harusslaahhh kn

   
                                                      simple tp cun kn? wok le sesangat..i loikee!!


     
                                          cepat n kemas jerr....tp tettappp stylish (speaking lak)



                                              modalnyer, shawl n pin....simple present tense! haha


                                               o ni klu shawl pnjg cket...tp aku da try sume nih,
                                               mnjadi doh....anda,begitu juga (iklan cket)

cer uolls try gak tutorial besh nih..... "kerana anda begitu berharga"   (n_n) lalallalala.....




No comments:

Post a Comment